Czy wiesz, dlaczego użytkownicy opuszczają Twoją stronę? Czasem wystarczy kilka sekund, by potencjalny klient zamknął kartę. Zdarza się, iż powód jest oczywisty – zbyt wolne ładowanie, skomplikowana ścieżka zakupowa, brak zaufania. Jednak zwykle powody są niewidoczne na pierwszy rzut oka. Dlatego audyt UX jest nieocenionym narzędziem w arsenale każdego, kto poważnie traktuje sprzedaż online.
Audyt sklepu internetowego – zatrzymaj klientów, zwiększ konwersję

- Strona główna
- Technologie
- Audyt sklepu internetowego – zatrzymaj klientów, zwiększ konwersję
Powiązane
EZVIZ TP9 Pro: wideodomofon 4K z technologią NFC
2 godzin temu
Taki będzie OnePlus 15. Zapowiada się fenomenalnie
2 godzin temu
Cyfrowa rewolucja na granicach Unii Europejskiej
2 godzin temu
Mikrofirmy potrzebują szybkości zamiast biurokracji
2 godzin temu
Polecane
Nowy Lexus RZ wchodzi do salonów – ile kosztuje?
41 minut temu
Żużel. Motor bez złota. Tak prezes tłumaczył się z porażki
1 godzina temu