
Apple wypuścił dziś nową reklamę „Blue Screen of Death”, która wydaje się kpić z poważnej awarii komputerów z systemem Windows, do której doszło w zeszłym roku po wadliwej aktualizacji zabezpieczeń CrowdStrike.
Komputery Mac nie zostały dotknięte tą awarią i prawdopodobnie nigdy nie zostaną, ponieważ Apple stopniowo ogranicza dostęp do systemu operacyjnego macOS na niskim poziomie.
W humorystycznej reklamie występuje „The Underdogs”, fikcyjny zespół pracowników, którzy pokonują przeszkody, korzystając z produktów i funkcji Apple.
„The Underdogs są gotowi na swoje pierwsze targi branżowe, dopóki nie nastąpi awaria komputera PC, a błękitny ekran śmierci zagrozi ich ukochanemu Container Con” – mówi Apple w opisie filmu. „Dzięki zabezpieczeniom produktów Apple, Underdogs nie zostali dotknięci problemem i odnoszą niezwykły sukces”.
W opisie filmu znajduje się link do sekcji poświęconej bezpieczeństwu na stronie korporacyjnej Apple, gdzie czytamy: „Ochrona na poziomie jądra ma na celu ochronę systemu przed naruszeniami, awariami i nieautoryzowanym dostępem”.
„Nie ma lepszego zabezpieczenia niż bezpieczeństwo Maca” – podsumowuje reklama.
Apple rozpoczął serię reklam „The Underdogs” w 2019 roku, prezentując humorystyczne i dramatyczne filmy promujące na przestrzeni lat wszystko, od AirDrop po FaceTime.