
Apple oficjalnie uruchomił dziś coroczną, rozszerzoną politykę zwrotów obowiązującą w okresie świątecznych zakupów. Zasady dotyczą większości produktów kupionych w sklepie internetowym Apple oraz w stacjonarnych salonach marki, choć istnieje kilka wyjątków.
W Polsce i wielu innych krajach większość produktów zakupionych w okresie od 12 listopada do 25 grudnia 2025 roku można będzie zwrócić aż do 8 stycznia 2026 roku. Po 25 grudnia obowiązuje już standardowa, 14-dniowa polityka zwrotów.
W niektórych państwach – między innymi we Włoszech, Hiszpanii, Japonii i Meksyku – okres zwrotów pozostało dłuższy. W tych regionach produkty kupione między 12 listopada 2025 a 6 stycznia 2026 można zwrócić do 20 stycznia 2026 roku.
Apple zaktualizował także swój sklep internetowy, prezentując nowe świąteczne rekomendacje prezentowe. Wśród polecanych urządzeń znalazły się oczywiście tegoroczne nowości: iPhone 17 Pro, nowy MacBook Pro M5, Apple Watch 11 czy iPad Pro.
W aplikacji Apple Store na iPhonie i iPadzie pojawiła się również możliwość wysyłania spersonalizowanych e-maili prezentowych, co ma ułatwić obdarowywanie bliskich w czasie świąt.








