Apple Business Connect pozwala wszystkim firmom, niezależnie od tego, czy mają fizyczną lokalizację, stworzyć markę, którą zobaczy ponad miliard użytkowników Apple.
Po raz pierwszy firmy na całym świecie – zarówno te stacjonarne, jak i te istniejące w sieci – mogą decydować w jaki sposób informacje na ich temat są przedstawiane użytkownikom Apple. Za sprawą Apple Business Connect jest to dziecinnie proste. Teraz każda zweryfikowana firma może dodać spójne informacje dotyczące marki i lokalizacji w aplikacjach, których klienci używają na co dzień, takich jak Apple Maps, Portfel i Poczta.
„Z przyjemnością umożliwimy wszystkim firmom, również tym bez fizycznej lokalizacji, stworzenie marki w aplikacjach Apple, z których codziennie korzysta ponad miliard użytkowników. Usługę Business Connect przygotowaliśmy z myślą o wspieraniu firm, by mogły prezentować użytkownikom Apple jak najdokładniejsze informacje. Dzięki najnowszym aktualizacjom kolejne firmy będą mogły docierać do klientów, rozwijać się i budować zaufanie”. (David Dorn, starszy dyrektor Apple w pionie Internet Software and Services Product)
Usługa Business Connect miała swoją premierę już w zeszłym roku. Firmy mogą dzięki niej dodawać i aktualizować zdjęcia oraz logo, zachęcać klientów do składania zamówień lub dokonywania rezerwacji bezpośrednio w wizytówce.
Teraz Apple udostępnia usługę każdej firmie, bez względu, czy posiada fizyczną lokalizację, czy prowadzi w całości swoją działalność online. Apple wprowadza również nowe funkcje usługi Business Connect. Dzięki nim firmy mogą zarejestrować się w usłudze i prezentować swoje marki w aplikacjach Poczta i Telefon, a także dostosowywać swoje logo w Tap to Pay na iPhonie.
Inną nową funkcją jest Branded Mail, która pozwala firmom na dodawanie swojej nazwy i logo w mailach do klientów. Pozwoli to na wyróżnienie firmy w skrzynkach pocztowych odbiorców, co doprowadzi do większej rozpoznawalności firmy.
Z tych funkcji można korzystać już dzisiaj. Jednak Apple myśli o przyszłości usługi i już wiadomo, iż w przyszłym roku firmy zyskają również możliwość korzystania z funkcji Business Caller ID. Gdy skontaktują się z klientem, informacje takie jak nazwa firmy, logo i dział pojawią się na ekranie połączenia przychodzącego.
Źródło: Apple