Apple Store: Porady dotyczące zakupów za pośrednictwem czatu wideo

macpretorians.com 1 tydzień temu

Apple zaktualizowało swoją aplikację „Apple Store App” i udostępnia wersję 5.2.4 do pobrania w App Store. Apple wspomina o „różnych ulepszeniach, w tym ulepszeniach wydajności”, jednak w USA informacja jest bardziej ekscytująca.

W USA Apple oferuje porady dotyczące zakupów wideo za pośrednictwem aplikacji Apple Store. Minął nieco ponad rok, odkąd Apple uruchomiło usługę „Shop with a Specialist over Video”. Umożliwia ona amerykańskim klientom kontakt ze specjalistą Apple za pośrednictwem wideo w celu zakupu produktów z rodziny iPhone.

W procesie zakupów na żywo klienci, którzy chcą kupić iPhone’a, są połączeni z członkiem zespołu sprzedaży detalicznej za pośrednictwem bezpiecznej, jednokierunkowej sesji zakupów wideo. Klienci mogą przeglądać aktualne modele, odkrywać nowe funkcje i dowiadywać się o kredytach Apple Trade In, ofertach operatorów komórkowych, przejściu na iOS i różnych opcjach finansowania.

Do tej pory funkcja ta była dostępna tylko za pośrednictwem Apple Online Store, tj. za pośrednictwem strony internetowej Apple. Teraz Apple rozszerza ją na aplikację Apple Store. Klienci mogą za jej pomocą połączyć się ze specjalistą Apple za pośrednictwem czatu wideo – i uzyskać poradę zakupową, podobnie jak na stronie internetowej Apple. Pod koniec czatu Apple udostępnia choćby transkrybowaną wersję rozmowy, dzięki czemu treść jest rejestrowana do późniejszego wykorzystania.

Musimy jednak pamiętać, iż funkcja ta istnieje tylko i wyłącznie dla klientów w Stanach Zjednoczonych.



Źródło: macerkopf

Idź do oryginalnego materiału