Apple przyznało się do problemu i podał tymczasowe rozwiązanie. O jaki błąd chodzi? Tydzień temu użytkownicy skarżyli się, iż ich notatki iCloud nie były wyświetlane na ich urządzeniach. jeżeli na przykład otworzyłeś aplikację na iPhonie, mogłeś zobaczyć tylko notatki zapisane lokalnie; tych zsynchronizowanych przez iCloud brakowało na liście przeglądu.
We wrześniu Apple zaktualizowało swoje warunki dotyczące iCloud, a użytkownicy zaczęli otrzymywać powiadomienia o zaakceptowaniu tych warunków. Od tego czasu liczba komunikatów o błędach wzrosła.
W nowym dokumencie wsparcia datowanym na 15 listopada, Apple opisuje rozwiązanie problemu:
– W aplikacji Ustawienia przejdź do swojego konta Apple
– Następnie przejdź do sekcji „iCloud”
– Stuknij w panel „Notatki” i sprawdź, czy suwak synchronizacji jest aktywny. jeżeli tak jest, a notatki przez cały czas nie pojawiają się we właściwym folderze, należy ponownie uruchomić urządzenie.
Apple podaje, iż jest to tymczasowe rozwiązanie i firma pracuje nad załataniem tego błędu.
Źródło: MacWelt