Pełna efektów wizualnych reklama Apple „Quiet the Noise” w kreatywny sposób obrazuje nowe możliwości redukcji szumów AirPods Pro drugiej generacji. Trzy lata po debiucie, AirPods Pro doczekały się nowej odsłony, która wyróżnia się dwukrotnie większą redukcją szumów niż poprzednia wersja. Jak zapewnia Apple, przestrzenny, „żywy” dźwięk i jeszcze bardziej wydajna bateria sprawiają, iż słuchawki pozwolą zanurzyć się w muzyce i podcastach jak nigdy dotąd.
– AirPods Pro przenoszą wrażenia słuchowe na nowy poziom indywidualności – przekonuje Apple.
Kilka miesięcy po premierze słuchawek gigant technologiczny zaprezentował wciągający spot zatytułowany „Quiet the Noise”. W reklamie widzimy pełne życia, zatłoczone miasto, które… unosi się w powietrzu. Obok samochodów lewitujących ponad drapaczami chmur wznoszą się ludzie maszerujący w gwarnej...