
Apple opublikował na swoim polskim kanale YouTube nową reklamę iPhone’a 17 Pro, podkreślając chłodzenie w komorze parowej i procesor A19 Pro.
Reklama zatytułowana „Potężna wydajność” trwa nieco ponad pół minuty i rozpoczyna się sceną z mężczyzną biegnącym przez suchy krajobraz pustyni, gdy nad nim zbierają się burzowe chmury. Kropla wody spada z nieba i paruje na jego czole, zapewniając mu nadludzką wydajność i zdolność do wykonywania wielu zadań jednocześnie. Lektor mówi:
Czip Apple A19 Pro jest chłodzony parowo. Bo na chłodno możesz zdziałać więcej i żonglować 35 bilionami złożonych zadań na sekundę. Wyobraź sobie taką moc.
Mężczyzna biegnie dalej, grając na klawiszach wydłużonego pianina, jednocześnie układając kostkę Rubika jedną ręką, a następnie przebija się przez ścianę i przebiega przez salę pełną śpiewaków, po czym rozbija kolejną ścianę, zasłaniając obraz kamery.
Apple zmodernizował konstrukcję termiczną modeli iPhone’a 17 Pro, stosując system chłodzenia z komorą parową. Dzięki komorze parowej niewielka ilość wody dejonizowanej odprowadza ciepło z układu A19 Pro i rozprowadza je po aluminiowej obudowie unibody iPhone’a. Apple twierdzi, iż konstrukcja ta zapewnia o 40 procent lepszą, stałą wydajność w wymagających zadaniach.
Modele iPhone’a 17 Pro, których ceny zaczynają się od 5799 złotych za model Pro i 6299 złotych za model Pro Max, są droższe niż iPhone Air za 5299 złotych i iPhone 17 za 3999 złotych, ale oferują najbardziej zaawansowany zestaw funkcji w ofercie iPhone’a.








