Apple prezentuje iPhone Pocket – limitowaną skarpetkę na iPhone’a

4 godzin temu

Apple nawiązał współpracę z japońskim domem mody ISSEY MIYAKE, aby wprowadzić na rynek iPhone Pocket, limitowaną edycję akcesorium z dzianiny 3D, zaprojektowanego do noszenia iPhone’a, AirPodsów i innych przedmiotów codziennego użytku.

Akcesorium przypomina elastyczną kieszeń, podobną do skarpetki na iPoda, ale wydłużoną do postaci paska wykonanego z prążkowanego, elastycznego materiału, który całkowicie otula iPhone’a, a jednocześnie pozwala zobaczyć wyświetlacz przez jego otwartą strukturę. Dyrektor ds. projektowania ISSEY MIYAKE, Yoshiyuki Miyamae, powiedział, iż inspiracją dla akcesorium jest koncepcja „kawałka materiału” i opisał je jako odkrywanie „radości z noszenia iPhone’a na swój własny sposób”. (Warto dodać, iż założyciel marki zaprojektował kultowy czarny golf Steve’a Jobsa).

iPhone Pocket jest dostępny w dwóch wersjach. Dostępny jest krótki pasek w ośmiu kolorach za 149,95 USD oraz długi pasek w trzech kolorach za 229,95 USD. Krótki pasek dostępny jest w kolorze cytrynowym, mandarynkowym, fioletowym, różowym, morskim, szafirowym, cynamonowym i czarnym, a długi w szafirowym, cynamonowym i czarnym. Obie długości pasują do każdego modelu iPhone’a.

Apple twierdzi, iż paleta kolorów została stworzona tak, aby pasowała do wszystkich modeli iPhone’a, a iPhone Pocket można nosić na wiele sposobów – w dłoni, przywiązany do torby lub bezpośrednio na ciele.

„Apple i ISSEY MIYAKE podzielają podejście do projektowania, które celebruje kunszt, prostotę i radość” – powiedziała Molly Anderson, wiceprezes Apple ds. wzornictwa przemysłowego. „Ta sprytna dodatkowa kieszeń jest ucieleśnieniem tych idei i stanowi naturalne uzupełnienie naszych produktów. Paleta kolorów iPhone Pocket została celowo zaprojektowana tak, aby pasowała do wszystkich naszych modeli i kolorów iPhone’a — pozwalając użytkownikom na stworzenie własnej, spersonalizowanej kombinacji. Jej rozpoznawalny kształt oferuje piękny, nowy sposób noszenia iPhone’a, AirPodsów i ulubionych przedmiotów codziennego użytku”.

Limitowana edycja będzie dostępna od 14 listopada w sklepie internetowym Apple we Francji, Chinach, Włoszech, Japonii, Singapurze, Korei Południowej, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Będzie również dostępna w 10 flagowych sklepach Apple Store na całym świecie, w tym na Apple Regent Street w Londynie, Apple SoHo w Nowym Jorku i Apple Ginza w Tokio. Do Polski nie dotrze.

Idź do oryginalnego materiału