Apple ogłosiło informacje, które z pewnością zainteresują deweloperów. Firma wprowadza nowe opcje przesyłania treści i aktualizacji podczas sprawdzania aplikacji. Liczba stron produktów definiowanych przez użytkownika zostanie podwojona, a kody ofert będą dostępne dla wszystkich rodzajów zakupów w aplikacji. Programiści mogą wysyłać dodatkowe elementy do zespołu „App Review” niezależnie od istniejącego zgłoszenia, co daje im większą elastyczność przy zgłaszaniu swoich aplikacji i gier.
Podano trzy przykłady:
- Jedno lub więcej zdarzeń w aplikacji w oddzielnym zgłoszeniu, jeżeli programiści mają wersję aplikacji w trakcie weryfikacji.
- Wersja aplikacji mająca na celu naprawienie krytycznego błędu, oddzielona od wszystkich istniejących niestandardowych stron produktów, które są sprawdzane.
- Jedna lub więcej funkcji Game Center — w tym osiągnięcia, tabele wyników, wyzwania i inne — w zgłoszeniu oddzielonym od wersji aplikacji, która jest sprawdzana.
Ponadto programiści mogą teraz tworzyć i publikować do 70 niestandardowych stron w danym momencie. Można teraz przypisywać słowa najważniejsze do każdej niestandardowej strony produktu, aby były one łatwiejsze do znalezienia w App Store.
Kolejną zmianą jest fakt, iż kody ofertowe obsługują teraz wszystkie rodzaje zakupów w aplikacji, w tym subskrypcje zużywalne, niezużywalne i nieodnawialne, a także rozszerzoną obsługę subskrypcji odnawialnych automatycznie. Dzięki kodom ofertowym programiści mogą przedstawiać użytkownikom ograniczone czasowo oferty bezpłatnych lub przecenionych zakupów w aplikacji.
Źródło: macerkopf

















