
Apple oficjalnie zakończyło dwa programy serwisowe dotyczące problemów z dźwiękiem w oryginalnych AirPods Pro oraz w iPhone 12 i iPhone 12 Pro.
Oba programy zapewniały naprawy przez trzy lata od daty zakupu urządzenia, więc większość objętych nimi egzemplarzy i tak była już poza okresem wsparcia.
Program dla AirPods Pro (1. generacji) obejmował modele wyprodukowane przed październikiem 2020 roku, w których występowały trzaski, zakłócenia lub problemy z Aktywną Redukcją Hałasu (ANC). Apple wymieniało wadliwe słuchawki po potwierdzeniu usterki.
Z kolei program serwisowy dla iPhone 12 i 12 Pro, uruchomiony w 2021 roku, dotyczył wadliwego modułu głośnika, który powodował brak dźwięku podczas połączeń. Obejmował urządzenia wyprodukowane między październikiem 2020 a kwietniem 2021, z wyłączeniem modeli iPhone 12 mini i 12 Pro Max.
Oba programy zostały przedłużone do trzech lat od premiery, ale w tej chwili są już oficjalnie zakończone.
Jeśli artykuł Apple kończy programy serwisowe dla AirPods Pro (1. gen.) oraz iPhone 12 i 12 Pro nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.