AMD udostępnia FidelityFX SDK v1.1 dla GPUOpen, zawiera kod źródłowy FSR 3.1

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


AMD udostępniło dziś publicznie pakiet FidelityFX SDK 1.1 za pośrednictwem swojej inicjatywy GPUOpen. Ta aktualizacja zawiera kod źródłowy FSR 3.1, co powinno ułatwić twórcom gier zrozumienie technologii i zintegrowanie jej z ich grami. FSR 3.1 wymaga procesora graficznego AMD Radeon RX serii 5000 (lub nowszej) lub procesora graficznego NVIDIA GeForce RTX serii 20 (lub nowszej), chociaż firma zaleca co najmniej procesor graficzny RX serii 6000 lub RTX serii 30, niezależnie od modelu. Otrzymujesz pełne możliwości skalowania i generowania klatek FSR 3.1 na wszystkich obsługiwanych procesorach graficznych, zarówno AMD, jak i NVIDIA, co jest głównym powodem tej technologii, ponieważ konkurencyjna technologia DLSS 3 Frame Generation działa tylko na procesorach graficznych RTX serii 40 (lub nowszych).

AMD FSR 3.1 bazuje na FSR 3, wprowadzając aktualizacje do upscalera. jeżeli pamiętasz, główną atrakcją FSR 3 była generacja klatek, ale podstawowa technologia upscalera została przeniesiona z FSR 2.2. FSR 3.1 wprowadza kilka bardzo potrzebnych aktualizacji jakości upscalera i nowe ustawienia jakości upscalera, w tym natywny tryb AA analogiczny do NVIDIA DLAA. Te zwiększenia jakości upscalera pozwalają na zamianę jakości na lepszą wydajność. Wszystkie potrzebne zasoby znajdziesz w FSR 3.1 Tutaj.



Source link

Idź do oryginalnego materiału