Wśród problemów naprawionych w tej wersji znalazły się: zacinanie się gry podczas korzystania z funkcji Anti-Lag i FSR 3; zacinanie się gry w Fortnite z rendererem DirectX 12; uszkodzenie tekstur podczas korzystania z TEKKEN 8 z włączonym śledzeniem promieni lub skalowaniem; uszkodzenie wyświetlania podczas korzystania z Dying Light: Stay Human z włączonym Radeon Boost; zawieszenie się gry lub uszkodzenie podczas korzystania z Marvel’s Guardians of the Galaxy z włączonym śledzeniem promieni; wyłączenie usprawnień VSR lub kolorów wyświetlania po aktualizacji sterownika; brak możliwości zmiany formatu pikseli wyświetlania przy niektórych ustawieniach językowych; czarne uszkodzenie widoczne na skalowanych modelach 3D podczas korzystania z Origin lub OriginPro; oraz czarne uszkodzenie wyświetlania podczas wyszukiwania dzięki PotPlayer.
POBIERAĆ: Oprogramowanie AMD Adrenalin 24.7.1 WHQL
Wsparcie dla nowej gry
- Strefa Zero bez Zen
- Kunitsu-Gami: Ścieżka Bogini
- Do 16% wzrost wydajności dla Kunitsu-Gami: Path of the Goddess w rozdzielczości 4K przy użyciu systemu AMD: Adrenalin Edition ️ 24.7.1 na karcie graficznej Radeon RX 7900XTX w porównaniu z poprzednią wersją sterownika systemu 24.6.1 RS-663
- Do 12% wzrost wydajności dla Kunitsu-Gami: Path of the Goddess w rozdzielczości 4K przy użyciu systemu AMD: Adrenalin Edition ️ 24.7.1 na karcie graficznej Radeon RX 7800XT w porównaniu z poprzednią wersją sterownika systemu 24.6.1 RS-664
- Do 12% wzrost wydajności dla Kunitsu-Gami: Path of the Goddess w rozdzielczości 4K przy użyciu systemu AMD: Adrenalin Edition ️ 24.7.1 na karcie graficznej Radeon RX 7600XT w porównaniu z poprzednią wersją sterownika systemu 24.6.1 RS-665
Rozszerzone wsparcie HYPR-Tune
- Wojna w szarej strefie
- Władcy Upadłych
- RoboCop: Miasto Rogue
- Jak smok Gaiden: Człowiek, który wymazał swoje imię.
Obsługa AMD Radeon Anti-Lag 2 dla Dota 2
Przenosi responsywne granie na nowy poziom, wprowadzając w grze opcję optymalnego tempa wyświetlania klatek, co jeszcze bardziej zmniejsza opóźnienie sygnału wejściowego w przypadku oddzielnych i zintegrowanych produktów graficznych opartych na architekturze AMD RDNA.
AMD Radeon Anti-Lag 2 oferuje nakładkę ekranową, która może być używana do wyświetlania opóźnienia systemowego obsługiwanych gier. Gdy Anti-Lag 2 jest włączony, nakładkę ekranową można włączyć dzięki skrótu klawiszowego ALT+SHIFT+L.
Użyj skrótu klawiszowego ALT+SHIFT+L, aby włączyć Radeon Anti-Lag 2 Latency Monitor. Po aktywacji w lewym górnym rogu ekranu pojawi się mała biała szewrona, wskazująca, iż jest włączona.
Użyj ponownie kombinacji klawiszy ALT+SHIFT+L, aby przełączać się między następującymi opcjami wyświetlania Monitora opóźnień: Brak metryk, Tylko FPS, FPS i opóźnienie (w ms), FPS i opóźnienie (w ms i klatkach), FPS i opóźnienie (w ms i klatkach) z legendą.
Aby porównać różnicę między funkcją Anti-Lag 2 włączoną i funkcją Anti-Lag wyłączoną, przytrzymaj prawy klawisz CTRL.
Anti-Lag 2 w tej chwili obsługuje Dota 2 przy użyciu API DirectX 11.
Naprawione problemy i ulepszenia
- Usprawniono działanie funkcji AMD Radeon Anti-Lag i generowania klatek AMD FidelityFX Super Resolution 3.
- Usprawnienia w przypadku zacinania się obrazu podczas gry w Fortnite z API DirectX 12.
- Podczas grania w TEKKEN 8 z włączonymi funkcjami Ray Tracing lub Upscale można zaobserwować uszkodzenie tekstur.
- Podczas rozgrywki w Dying Light 2 Stay Human: Reloaded Edition z włączoną funkcją Radeon Boost można zaobserwować uszkodzenia.
- Podczas grania w Marvel’s Guardians of the Galaxy z włączoną funkcją Ray Tracing można zaobserwować sporadyczne awarie systemu lub jego uszkodzenie.
- Funkcje Virtual Super Resolution lub Display Color Enhancements mogą zostać wyłączone po uaktualnieniu sterownika.
- Nie można zmienić formatu pikseli wyświetlacza w przypadku niektórych języków wyświetlania systemu Windows.
- Podczas korzystania z aplikacji Origin lub OriginPro na skalowanych modelach 3D można zaobserwować sporadyczne czarne uszkodzenia.
- Podczas przewijania do przodu dzięki PotPlayer można zauważyć czarne ślady.
Znane problemy
- Podczas gry w Battlefield 2042 na kartach graficznych Radeon RX serii 6000 i 7000 można zaobserwować niższą niż oczekiwano wydajność lub nadmierne zacinanie się obrazu. [Resolution targeted for 24.8.1]
- Podczas nagrywania z wykorzystaniem kodeka AV1 w oprogramowaniu AMD Software: Adrenalin Edition dźwięk i obraz mogą czasami tracić synchronizację. [Resolution targeted for 24.9.1]