AMD FSR 3.1 z ulepszoną jakością i natywną obsługą AA pojawia się w sześciu nowych tytułach

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


AMD ogłosiło FSR 3.1 w marcu 2024 r., a jego pierwsze implementacje są już ogłaszane. FSR 3.1 to krok naprzód w stosunku do FSR 3.0, ponieważ nie tylko oferuje generowanie klatek, ale także ulepszenia w swoim upscalerze z FSR 2.2. jeżeli pamiętasz, FSR 3.0 wprowadził tylko generowanie klatek, ale jego upscaler został przeniesiony z FSR 2.2. Nowszy FSR 3.1 wprowadza ulepszenia jakości obrazu do każdego ustawienia wydajności upscalera i wprowadza nowe ustawienia, w tym natywny tryb AA, który jest analogiczny do DLAA firmy NVIDIA. Gra jest renderowana w rozdzielczości natywnej, ale upscaler próbuje ulepszyć szczegóły, co czyni go zaawansowanym trybem AA. Firma AMD ogłosiła dziś, iż FSR 3.1 zostanie zaimplementowany w grach „Horizon: Forbidden West”, „Ratchet & Clank: Rift Apart”, „Ghost of Tsushima”, „Marvel’s Spider-Man Remastered”, „Spider-Man: Miles Morales” i „God of War: Ragnarök”.

AMD podaje również, iż FSR 3.0 obejmuje w tej chwili ponad 60 dostępnych i nadchodzących gier (w tym powyższe tytuły z FSR 3.1). Firma ogłasza wdrożenie gier „Dragon’s Dogma 2”, „EVERSPACE 2”, „Gray Zone Warfare”, „House Flipper 2”, „NARAKA: BLADEPOINT”, „Pax Dei”, „Senua’s Saga: Hellblade II”, „Ships Na morzu”, „Wciąż budzi głębiny” i „Taumaturg”. Niedawno dodane nadchodzące tytuły to „Concord”, „Creatures of Ava, Dungeon Stalkers”, „Farming Simulator 25”, „inZOI”, „Nobody Wants to Die, Preserve” i „The First Descendant”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału