Jakość ruchu i AI definiują przyszłość reklamy programatycznej – wynika z najnowszego raportu „Programmatic nowych możliwości”, przygotowanego pod honorowym patronatem IAB Polska przez firmę AdFusion. Analizując polski rynek programmatic, AdFusion zgłębiła najważniejsze kierunki rozwoju oraz wyzwania wpływające na ten dynamicznie rozwijający się ekosystem reklamowy. Badanie przeprowadzone wśród przedstawicieli domów mediowych oraz wydawców pozwoliło na szczegółowe porównanie obecnego stanu branży z danymi historycznymi, rysując obraz […]
AdFusion bada rynek programmatic w Polsce
gomobi.pl 3 tygodni temu
Zdjęcie: programmatic
- Strona główna
- Technologie
- AdFusion bada rynek programmatic w Polsce
Powiązane
Rzekomy Redmi Turbo 4 otrzymuje certyfikat w Chinach
3 godzin temu
Windows 10 naprawiony. Koniecznie pobierz tę aktualizację
11 godzin temu
Polecane
Para buch, koła w ruch. Tak Toyota łamie kolejną barierę
1 godzina temu
Solidny atak Tanaka, Neuville w punktach
2 godzin temu