Jakość ruchu i AI definiują przyszłość reklamy programatycznej – wynika z najnowszego raportu „Programmatic nowych możliwości”, przygotowanego pod honorowym patronatem IAB Polska przez firmę AdFusion. Analizując polski rynek programmatic, AdFusion zgłębiła najważniejsze kierunki rozwoju oraz wyzwania wpływające na ten dynamicznie rozwijający się ekosystem reklamowy. Badanie przeprowadzone wśród przedstawicieli domów mediowych oraz wydawców pozwoliło na szczegółowe porównanie obecnego stanu branży z danymi historycznymi, rysując obraz […]
AdFusion bada rynek programmatic w Polsce
gomobi.pl 1 miesiąc temu
Zdjęcie: programmatic
- Strona główna
- Technologie
- AdFusion bada rynek programmatic w Polsce
Powiązane
Samsung wprowadzi znaczącą zmianę w nowym rysiku S Pen
26 minut temu
Porsche zaprojektowało statek kosmiczny. Dosłownie
2 godzin temu
„Pestle” to jedna z lepsza apek do przepisów
3 godzin temu