3DMark dla macOS

macpretorians.com 11 godzin temu

Dokładnie 12 czerwca br., UL Solutions wypuściło pierwszą natywną wersję 3DMark dla macOS – działającą na komputerach z procesorami Apple Silicon (M1 i nowsze), wymagającą systemu macOS 14 Sonoma lub nowszego. Wersja 1.0 zawiera cztery benchmarki: Steel Nomad, Steel Nomad Light, Solar Bay oraz Wild Life Extreme – wszystkie działające natywnie poprzez API Metal.

Benchmarki te oferują testy zarówno prostsze („Light”), jak i bardziej wymagające („Steel Nomad”), pozwalając na porównywanie wydajności Apple Silicon z Windowsem, iOS i Androidem. Demo jest dostępne bezpłatnie na Steamie, natomiast wersja pełna kosztuje ok. 160zł i oferuje dodatkowe benchmarki, zapisywanie wyników online, obsługę HDR, wsparcie dla Osiągnięć Steam itd.

Wymagania systemowe do uruchomienia na Macu:

  • macOS 14 Sonoma lub nowszy
  • Apple Silicon (M1, M2, M3, M4)
  • Min. 8 GB RAM
  • Co najmniej 2 GB wolnego miejsca
  • Dostęp do Steam (internet jest wymagany do pobrania/aktualizacji)

Ta premiera to istotny krok – pozwala użytkownikom Mac z Apple Silicon na rzetelne porównania sprzętowe bez ograniczeń mobilnych limitów fps w iOS. Dzięki temu 3DMark staje się pełnoprawnym narzędziem benchmarkowym również w ekosystemie Apple.



Autor: Maciej Wołkowski

Idź do oryginalnego materiału