Użytkownik Reddit zgłosił, iż liczba klatek na sekundę spadła poniżej 60 fps w Borderlands 2 podczas korzystania z podstawowej mechaniki gry z procesorem 9800x3d i GPU RTX 5090, wszystko dlatego, iż 32-bitowe obsługę aplikacji CUDA w architekturze Blackwell jest amortyzowane. Kiedy inny użytkownik uruchomił 64-bitową aplikację Physx, Batman Arkham Knight, Physx działał idealnie, zgodnie z oczekiwaniami. Po prostu ogromna lista starszych gier, w które gracze czasami wolą grać, jest teraz znacznie wolniej na najpotężniejszym procesorze graficznym konsumenckim z powodu wycofania 32-bitowej obsługi aplikacji CUDA.
Oto kompleksowa lista gier, które korzystają z 32-bitowych Physx, które będą działać wolniej, jeżeli używana jest najnowsza seria Geforce RTX 50, ładnie skompilowana przez Resetera Forum Użytkownik: Monster Madness: Battle for Suburbia, Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter 2, Crazy Machines 2, Unreal Tournament 3, Warmoncer: Operacja Downtown Destruction, Hot Dance Party, QQ Dance, Hot Dance Party II, Sacred 2: Fallen Angel, Cryostasis: Sleep of Reason, Mirror’s Edge, Armageddon Riders, najciemniejszy z dni, Batman: Arkham Asylum, Sacred 2: Ice & Blood, Shattered Horizon, Star Trek DAC, Metro 2033, Dark Void, Blur, Mafia II , Hydrofobia: Prophecy, Jianxia 3, Alice: Madness Returns, Mstar, Batman: Arkham City, 7554, Głębokie łowca głębokości, głęboka czarna, guzy gazowe: Carnage, The Secret World, Continent of the Ninth (C9), Borderlands 2, Passion Leads Army, QQ Dance 2, Star Trek, Mars: War Logs, Metro: Last Light, Rise of the Triad, The Bureau: Xcom DELASSIFIDED, Batman: Arkham Origins i Assassin’s Creed IV: Black Flag.