Wygląda na to, że usługa Apple Pay nie działa, szczególnie w przypadku klientów Chase — karty pracowników Verge zostały odrzucone podczas próby płacenia kartami Chase za pomocą Apple Pay, podczas gdy korzystanie z tej samej karty fizycznej działało dobrze. Kilka osób w Threads potwierdził ten sam problem kiedy zapytałem – chociaż wydaje się, że osoby korzystające z banków innych niż Chase, takich jak Citi, dobrze korzystają z Apple Pay.
Jabłka stronę stanu systemu twierdzi, że w Apple Pay i Wallet trwają prace konserwacyjne, które rozpoczęły się o godzinie 12:00 — co jest dość dziwnym momentem na rozpoczęcie prac konserwacyjnych zakłócających płatności. Na stronie jest też napisane, że „Niektórzy użytkownicy stanu Maryland mogą mieć problemy”, ale otrzymaliśmy zgłoszenia zarówno z Nowego Jorku, jak i Los Angeles, więc wygląda na to, że wszyscy jesteśmy zainteresowani ciastka krabowe i piłka nożna Dzisiaj.
O ile to ma znaczenie, czas oczekiwania na linii obsługi klienta Chase wynosi obecnie do 15 minut, a agenci informują ludzi, że Apple Pay „przechodzi konserwację”, aby otrzymać „nieoczekiwaną aktualizację”, co jest zachwycającym eufemizmem. Niestety, nikt nie wie, kiedy wszystko zostanie naprawione. Skontaktowaliśmy się z firmą Apple w celu uzyskania komentarza; zaktualizujemy, jeśli coś usłyszymy.