Pojawił się nowy e-rower Decathlon Btwin typu midtail. Jest to mniejszy rower cargo, niewiele większy od typowego roweru elektrycznego, z miejscem do przewożenia bagażu lub dziecka. Ma ramę typu step-through i jest nieco podobny w konstrukcji do wcześniejszego modelu Magic Bike i Magic Bike 2 koncepcje.
Nowy e-rower Btwin midtail został niedawno zauważony przez Transition Velo w ankiecie Decathlon wysłanej do niektórych klientów. W ankiecie znalazły się zdjęcia tego modelu midtail, jak również drugiego e-roweru typu longtail. Zdjęcia modelu Btwin midtail pokazują mały przedni bagażnik i większy tylny bagażnik. Z tyłu znajdują się również dwa podnóżki, a z tyłu siedzenia znajduje się uchwyt, oba przeznaczone dla pasażera. Inne pokazane akcesoria obejmują błotniki, podpórkę, dzwonek i blokadę ramy roweru wokół przedniego koła.
Uważa się, że ten rower Decathlon midtail będzie wyposażony w bezstopniowy silnik Owuru (CVT). Ponadto wydaje się, że ma przedni widelec amortyzowany i 24-calowe opony Schwalbe Pickup. Dalsze szczegóły, takie jak pojemność baterii, zasięg i cena, nie zostały jeszcze ujawnione. Nie jest jasne, czy ten obraz będzie odzwierciedlał model produkcyjny, czy też jakieś funkcje ulegną zmianie podczas opracowywania. Sugeruje się, że ten nowy e-rower Decathlon Btwin midtail może zostać wprowadzony na rynek w 2026 roku, choć firma oficjalnie tego nie potwierdziła.