Problem ze Spotify powraca: użytkownicy, którzy wykupili płatną subskrypcję, wciąż słyszą reklamy. Chociaż firma zapewnia, że sytuacja jest pod kontrolą, prosi użytkowników o przesłanie nagrań, które pomogą w uporaniu się z nieprawidłowościami.






Użytkownicy skarżą się na oficjalnym forum
Problem z płatną wersją Spotify zauważyli sami użytkownicy. Jak poinformowali na oficjalnym forum, pomimo wykupionej wersji premium wciąż słyszą reklamy. Problem pojawia się zarówno na urządzeniach z systemami Android i iOS, jak i w wersji webowej.
Przypominamy, że to niepierwsza sytuacja, gdy Spotify Premium nie spełnia swojej głównej roli – podobne problemy pojawiły się już w 2023 roku.
Spotify odpowiada na zgłoszenia
Reprezentant Spotify potwierdził, że zespół techniczny bada ten problem.
Nasze zespoły techniczne obecnie analizują doniesienia dotyczące użytkowników Premium, którzy słyszą reklamy.
Komunikat przedstawiciela Spotify
Spotify prosi użytkowników o przesłanie szczegółów takich jak model urządzenia, wersja systemu operacyjnego i aplikacji (jeśli nie korzystają z odtwarzacza webowego), rodzaj otrzymanej reklamy oraz informację, czy podjęli próby rozwiązania problemu.
Spotify: „To błąd, a nie celowy ruch”
Spotify podkreśla, że zgłaszana sytuacja nie jest zamierzonym działaniem, a wynika z błędu systemowego, który jest obecnie wyjaśniany.
Jednocześnie firma zapewnia, że problem jest pod kontrolą i zostanie szybko rozwiązany. Aby przyśpieszyć proces, przedstawiciele serwisu poprosili użytkowników o przesyłanie nagrań ilustrujących sytuację. Ma to pomóc zespołowi technicznemu w zidentyfikowaniu źródła problemu.
Źródło: Android Authority. Zdjęcie otwierające: Taner Muhlis Karaguzel / Shutterstock
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.