DAJ CYNK

PKO BP zaoszczędzi ci nerwów. Wprowadził cenne ułatwienie

Piotr Urbaniak (gtxxor)

Wydarzenia

PKO BP zaoszczędzi ci nerwów. Wprowadził cenne ułatwienie

PKO Bank Polski ułatwia kontakt z konsultantem. Zrobisz to teraz bezpośrednio z poziomu serwisu transakcyjnego iPKO. 

Masz sprawę do załatwienia, ale nie chcesz męczyć się ze zautomatyzowaną infolinią. Nic prostszego. Od poniedziałku z konsultantem PKO BP można skontaktować się także bezpośrednio z poziomu serwisu transakcyjnego iPKO w zakładce Moje sprawy, jak ogłoszono.

System, co ważne, nie jest popularnym ostatnimi czasy czatem w czasie rzeczywistym. Ponownie – nie trzeba więc czekać na odzew ze strony pracownika.

Zamiast tego, podobnie jak na internetowym forum, piszesz wiadomość, uprzednio określając temat rozmowy. Może to być pytanie ogólnotematyczne, ale też zgłoszenie reklamacji bądź umówienie spotkania online lub w oddziale. Gdy tylko bank podejmie wątek, odpowiedź pojawi się w skrzynce, w dodatku oznaczona pogrubioną czcionką oraz czerwoną kropką dla lepszej widoczności.

Jak zaznacza PKO BP, interfejs skrzynki nadawczo-odbiorczej został stworzony w technologii responsywnej. Tym samym dostosowuje się do rozmiaru ekranu, a więc w teorii można korzystać z niego również logując się do iPKO na urządzeniu mobilnym.

Funkcja dostępna jest dla każdego klienta w zakładce Moje sprawy -> Kontakt z bankiem -> Skontaktuj się z nami. Rzecz jasna, za skorzystanie z niej instytucja nie pobiera żadnych dodatkowych opłat.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Anna Gawlik / Shutterstock

Źródło tekstu: PKO BP, oprac. własne