RadioPolska.pl - Jeszcze więcej radia!

Jeszcze więcej radia!

Szlagiery zamiast filmów – to nowy pomysł Grupy MWE na zagospodarowanie miejsc we wrocławsko-świdnickim MUX-L4. W poniedziałek, 8 kwietnia br., kanał Filmax zastąpiony został przez nową pozycję w portfolio właściciela – Szlagier TV. Z oferty usunięto również kanał TVC, a w jego miejscu pojawił się nowy TVC Super. Emisja multipleksu prowadzona jest w sieci SFN na kanale 27. Nowe programy wprowadzone zostały również do nadawanego w Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim na kanale 36 MUX-L3. Tam TVC Super zastąpiło XtremeTV, a Szlagier TV dodany został jako dziesiąta pozycja. Czekamy na informację czy i w miejsce czego nowe programy dodane zostały do MUX-L1 w Jeleniej Górze.

W nadawanym w standardzie DVB-T2 MUX-L3 aktualnie nadawane są TVC, TVC Super, Filmax, Pogoda24TV, Junior Channel, Szlagier TV, Stars TV, TV Republika, wPolsce.tv oraz TV Media Narodowe. Wszystkie dostępne są w rozdzielczości SD. W nadawanym w standardzie DVB-T MUX-L4 aktualnie jest jedenaście aktywnych programów – to Echo24, Polsat i TVN w rozdzielczości HD oraz TVC Super, Pogoda24TV, Junior Channel, Szlagier TV, Stars.TV, TV Republika, wPolsce.tv i TV Media Narodowe.

--

[9.04.2024] W MUX-L1 TVC Super pojawiło się w miejscu TVC, a Szlagier TV w miejscu XtremeTV.


Comments

Misiek *.29.67.89.ipv4.supernova.orange.pl 08-04-2024 11:11

Te muxy można zlikwidować, oglądalność zerowa. To jedynie maszyny do emisji reklam sprzedawanych w pakietach ... Bo nikt normalny nie kupi reklamy w tych wypocinach, dziw bierze że reklamodawcy dają się tak robić w jajo

Dyrektor *.30.96.94 08-04-2024 11:35

@Misiek masz rację.

Prezes *.centertel.pl 08-04-2024 14:28

Popieram Miśka, gdyby te stacje miały utrzymać się z tego co zrobiłyby to po dwóch góra trzech miesiącach nie było by tych stacji.

Krasula *.play-internet.pl 08-04-2024 20:58

Tragedia. Niepoważni, niestabilni. Czemu to ma służyć?

Oglądacz *.free.aero2.net.pl 08-04-2024 21:44

@Krasula Zapewne ma to służyć zarabianiu kasy..

Wiktor *.itvmedia.pl 09-04-2024 08:57

Część Mieszkańców jeśli mieszka w zasięgu tych Muxów Lokalnych to to Ich też ogląda więcej czy mniej, muzyczny Stars tv- dobra muzyka, Szlagier TV muzyka dla Ślązaków
aż się prosi o ponowne włączenie tego Muxa w Katowicach!, Filmax trochę starszych filmów, TVC niby Telewizja dla Centralnej Polski następca Ntl Radomsko, TVC Super coś nowego?, i Informacje TV Republika, W Polsce Pl i TVMN a tu sporo znajdzie się Widzów jako alternatywa dla TVP Info, Wydarzenia 24 i Polsat News Polityka, Ludzie lubią porównywać!.

Wiktor *.itvmedia.pl 09-04-2024 11:50

Ten Szlagier TV muzyka Niektórym się podoba ale co jak co to Logo mają Ładne aż się chce na nie Patrzeć i Wpatrywać!.

Grzegorz *.centertel.pl 09-04-2024 13:47

Stars tv j- jak dla mnie to jedyna dobra stacja muzyczna. Mam dostęp do ok 20 stacji muzycznych i jakoś nie jestem w stanie ich oglądać dłużej niż 30 sekund

Tt *.113.introlan.pl 09-04-2024 14:39

@Misiek, duże firmy mają z góry określony budżet na reklamy i te pieniądze muszą zostać wydane, obojętnie gdzie i z jakim skutkiem, ale wydane. Inaczej spece od reklamy w tych firmach zostaną zwolnieni jako niewydajni.

Misiek *.29.67.89.ipv4.supernova.orange.pl 09-04-2024 14:53

@Tt po twojej wypowiedzi ewidentnie widać. w nigdy nie pracowałeś w biznesie i z reklamą nie miałeś nic wspólnego. Dowiedz się co to jest budżet, marza reklamować, wkz, czy ramki reklamowe ... Rynce opadywujom jak się czyta takich speców ...

Mora *.opera-mini.net 10-04-2024 04:16

Młucka wiecznej fluktuacji programowej c.d. Na analogu (FM/TV) taka patologia nie występowała. Obecny DAB+ i DVB-T2 to w większości syf programowy (jakościowy). Oglądaj programy dla ćwierć inteligentnych oraz reklamy: będziesz wielki.

Dyrektor *.30.102.71 10-04-2024 08:32

@Misiek i @Mora macie rację!

Wiktor *.itvmedia.pl 10-04-2024 09:07

Od 08,04,2024r TVP jest postawiona w stan likwidacji czy to oznacza wyłączenie w krótce Muxów 3 i 6 i zaprzestanie nadawania? Zostaną tylko Prywatne Stacje? Polska będzie Ewementem na Skalę Światową bo chyba w Każdym Państwie jest Telewizja Publiczna-Państwowa oprócz Polski? Żegnaj TVP 1952 - 2024.

Do Wiktor *.47.44.230.ipv4.supernova.orange.pl 10-04-2024 20:56

MUX 3 i MUX 6 nie zaprzestaną nadawania. Postawienie w stan likwidacji spółki nie przesądza o jej zamknięciu lub powołaniu nowej spółki, która "zastapi" tę w likwidacji.

Zmierzch Epoki Nadawania Rtv *.dynamic.chello.pl 11-04-2024 21:48

@Grzegorz Stars TV to już kładzie lagę, dawniej jak się im napisało by sobie w danym teledysku fonię poprawili, to po tygodniu już w emisji był teledysk z poprawioną fonią, która wcześniej była kulawa (makabryczna kompresja stratna lub ścieżka audio mono).
A dziś znów emisja "Whitesnake - Is this love" jako mono.
Podobnie jak od lat emitują "Secret Service - Flash in the night" gdzie fonia makabrycznie przesterowana.
Tor transmisyjny fonii mają lux w nadajniku, bo 256kbs (przynajmniej na orbicie) ale często pchają do niego g.... audio.
Ale w porównaniu np. do konkurencji: Nuta Gold - to już tragedia, bo do 160kbps (z wcześniejszych 192kbps) audio ostatnio im zredukowali, by na muxie na orbicie upchnąć kolejne g... do emisji reklam. Nastały durne czasy, że nie z wytwarzania namacalnych dóbr, ale z emisji coraz głupszych reklam się żyje.
W ogóle nie widzę sensu istnienia kanałów muzycznych, które dla fonii mają mniejszą przepływność niż 256kbs. A nawet jak mają przepływność w nadajniku bez zastrzeżeń, to modulują tam techniczny chłam, zamiast wcześniej dany teledysk przygotować do emisji bez zdegradowanej audio.

Mark *.itcomp.pl 13-04-2024 02:45

Może by wreszcie ocenili jakie zasoby częstotliwości im pozostały w paśmie UHF i przenieśli na to pasmo Mux-8 a VHF przeznaczyć w końcu w całości dla DAB+

Wiktor *.itvmedia.pl 13-04-2024 10:59

Pełne UHF to kanały 21-69 we Włoszech takie używali. W Polsce to UHF kanały 21-60, Od kilku lat w Europie w Polsce od 2022 UHF Ograniczone kanały 21-48, tylko tyle Mało!!!!.

Wiktor *.itvmedia.pl 13-04-2024 11:29

Dlatego że pasmo UHF zostało mocno ograniczone Mux8 pozostanie w paśmie VHF, w latach 70-tych, 80-tych i początku 90-tych Telewizja analogowa przy tylko Dwóch Kanałów TV wykorzystywała szerokie pasmo, to 3 pasma kanały VHF 1-5, VHF 6-12, UHF 21-60 do tych pasmo potrzebne były 3 rodzaje anten które znacznie różniły się między sobą, długie pręty i dipole na kanały 1-5 krutsze anteny, podobne do UKF, średnie pręty i dipole na kanały 6-12 dłuższe anteny i krótkie pręty i dipole na kanały 21-60 długie anteny tak więc na dachach domów i obok domów na długich stęplach była jedna antena i był w domu tylko jeden kanał przeważnie TP 1, (TVP1) lub dwie różne anteny VHF + UHF lub VHF 1-5 + VHF 6-12 i dwa kanały TP 2 (TVP2). na terenach przygranicznych odbierano dodatkowo jeden lub dwa kanały z sąsiedniego Państwa, na trójstykach dodatkowo jeszcze 1 czy 2 ale do tego potrzebne były dodatkowe anteny VHF i UHF wykręcone w stronę bliskiej granicy Państwa, ale to było zajęcie dla Napalonych i trochę wiedzy, albo jeszcze kręcenie anteną na około i szukanie sygnałów i Kanałów. Kiedyś tak się robiło z tym kręceniem anteny na około chyba wszyscy w okolicy!.

Misiek *.29.67.89.ipv4.supernova.orange.pl 13-04-2024 19:08

Wiktor nie masz pojęcia co piszesz... W Polsce używano pasmo do 69kanalu..... Najpierw w analogu, Polonia1 i TVN a później TV lokalne m.in. w Lubaniu, Bolesławcu.... Dopiero regulacje UE wyłączyły w Całej Europie kanały powyżej 60, przeznaczono je na GSM, chic w Czechach wciąż nadają dwa małe mikro nadajniki na kanale 56 i 65 w DVB-T w okolicy Hradca i Liberca, przy tropo można je odebrać na południu dolnośląskiego. Więc jak pisałem już kiedyś... Nie wypowiadaj się w tematach o których nie masz pojęcia.

Wiktor *.itvmedia.pl 14-04-2024 08:37

@Misiek w Polsce na kałach powyżej 60-tego ndawano w niektórych miejscach w DVB-T MPEG4, ale napisz w Których Miastach nadawałi Polonia1 i TVN powyżej 60-tego kanału analogowo czyż by w Lubaniu i Bolesławcu? I gdzie jeszcze?.

Łysa Kupa *.home.aster.pl 14-04-2024 13:10

@Misiek, a co nadaje w tych multipleksach i jak to możliwe, że Unia Europejska nie nałożyła za to kary na Czechy? Chyba że nadają nielegalnie, bez koncesji. W takim razie, co znajduje się w tych multipleksach? A co do samej kwestii kanałów 21-48, to wcale nie jest mało. Mimo tego ograniczenia pasma, w Rzymie nadaje nadal 14 multipleksów w tym zakresie, więc Włochy pokazują, że jest to możliwe. I powołując się na przykład Włoch, naprawdę nie rozumiem, dlaczego UKE twierdzi, że nie ma miejsca na nowe multipleksy. Skoro we Włoszech umieją zmieścić w tym paśmie 14 multipleksów, to dlaczego niby w Polsce miałoby tym samym nie być to możliwe. Naprawdę tego nie rozumiem. Włochy mogą, a Polska nie może, mimo identycznego pasma? Co to za podwójne standardy? Jak oni mogą, to my tym bardziej. Czyż nie?

Wiktor *.itvmedia.pl 14-04-2024 17:09

W 2000 roku w Północnych Włoszech kiedy Tam byłem między Wenecją a Mediolanem w Telewizji Naziemnej Analogowej mieli prawie 30 Kanałów TV w tym jeden Francuski France2 i jeden Katolicki Lokalny, u Nas w Polsce w Warszawie czy Łodzi i między Nimi Analogowych Kanałów było 8 za chwilę 7 bo Canal + zrezygnował z nadawania naziemnego bo miał Własną nową cyfrową platformę satelitarną, 7 a prawie 30 to wtedy My w Polsce moglibyśmy Włochom pozazdrościć to były czasy analogowe, teraz cyfrowe i znowu w Rzymie jest 14 muxów a w Warszawie muxy 1,2,3,4-kodowany 6,8 i Dabcast czyli 7 oprócz mux4 to 6 w tym Dabcast nie jest na stałe czyli tylko 5 czyli strasznie mało Włosi mogą a my Polacy nie!.

Stars.tv *.dynamic.chello.pl 15-04-2024 20:25

Kolego @Zmierzch Epoki Nadawania Rtv zdecydowanie nie kładziemy lagi. A kiedy zgłaszałeś mi te dwa numery i kiedy ja to olałem? Teraz widzę i jutro będą sprawdzone. My niczego nie olewamy, my robimy najlepszą telewizję muzyczną w Polsce a 90% naszych klipów ma podmienione audio!

Piotrek *.146.110.161.mobile.internet.t-mobile.pl 11-05-2024 10:46

Uprzejmie donoszę że w MUX testowym BCAST w Warszawie zostały dokonane zmiany - pojawiły się kanały wPolsce.pl test i TV Media Narodowe test a wyleciała TV regionalna.


Post a comment